پس از طلوع

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

یه نفری زورم به سه نفر می چربه! بچه بازی که نیست! دست کم می گیری منو؟ من یه شهرو حریف میشم به گریه ها و کم خوابیام که نیست! من به جای به در و دیوار زدن و حرف و حرف و حرف زدن یهو عمل می کنم! سکوت می کنم و نگات می کنم بعد یهو یه کاری می کنم که تا چند ماه تو شوک ش بمونی. حالا برو حرف و حرف و حرف بزن. تهدید کن. جیغ و داد کن. استوری بذار. صفات خودتو به من نسبت بده. اونی که لم داده و داره لبخند می زنه و تماشات می کنه منم. 

من تو آرامش مطلقم. 

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۳۱
غزاله پ.

سوالی که برام پیش میاد اینه که هنوز هستن آدمایی که وبلاگ بنویسن و وبلاگ بخونن؟ یا همه توعیتر و اینستاگرام باز شدن؟ این خاصیت نسل ماست که زود به زود یه چیزایی دلمون رو میزنه؟ 

گوشیای قدیمی دلمون رو میزنه! راه های ارتباطی قدیمی برامون راه ارتباطی املی ای محسوب میشه. با کلاس اونیه که فالوعر بالای اینستاگرام داشته باشه! با کلاس اونیه که توعیت هاش ریتوعیت بشه هزاران بار. با کلاس اونیه که رابطه هاش به روز باشه! نه فقط شکلش حتی فرد مقابل ش. 

این خاصیت نسل ماست که هیچی راضی مون نمی کنه؟

و این خاصیت من عقب مونده ست که شاید صد سال دیر به دنیا اومدم و یاد گرفتم یه عرق داشته باشم به همه ی وابستگی های گذشته م؟

آدما! می خونید هنوز؟ یا باید متن ها رو به زور زیر عکس های اینستاگرامی به خوردتون داد؟

دروغ چرا! این همه بی مخاطب بودن دلیل زیادی برای خود من نمی ذاره که وبلاگ بنویسم. آدم دوست داره حرفای خیلی خصوصی ش رو بی مخاطب بزنه! و من سال ها این کار رو بی نام و نشان کردم. اما اگه بخوایم حرف بزنیم! بخونیم و خونده بشیم چی؟

راهی هست هنوز؟

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۷ ، ۰۶:۴۹
غزاله پ.

عشق برا من این نبود که در جواب ابراز علاقه ت برخلاف حس درونی م بی محلی کنم بهت و تا مدت ها تو رو دنبال خودم بکشونم که خودت هم باورت شه چقدر عاشقی.

عشق برا من این نبود که در جواب ابراز علاقه ت بر خلاف حس درونی م با دست پس بزنم و با پا پیش بکشم و بری و بیای و از من جذاب تر برات نباشه.

عشق برا من این نبود که در جواب ابراز علاقه ت بی هیچ سیاستی علاقه م رو ابراز کنم و بعدی هپیلی لیود اور افتر بشیم.

عشق برا من این بود که در جواب ابراز علاقه ت بی هیچ سیاستی علاقه م رو من هم مثل یک احمق ابراز کنم و سه سال در حین نبودنت من رو مثل یه احمق دنبال خودت بکشی. 

عشق برا من این بود که در جواب ابراز علاقه ت با هر دوری ای بهت پایبند بمونم و حتی با کسی نخوام که آشنا بشم و تو هر بار از دوست دخترهای موقت و غیر موقت و دخترایی که برای رابطه در نظر داری برامون بگی دور هم که خوش باشیم!

 

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۵۹
غزاله پ.